Les relacions entre ciència i publicitat, en el nou número de Mètode


Comprovat científicamente, nou número de Métode
Comprovat científicament és el títol del número 59 de MÈTODE, que dedica el seu monogràfic central a l’anàlisi de les relacions entre ciència i publicitat des d’una perspectiva històrica, però també a com els governs s’han servit de la ciència per a configurar una determinada imatge davant de la població o d’altres països. Segons els coordinadors del monogràfic i membres del Centre d’Història de la Ciència de la Unviersitat Autònoma de Barcelona, Matiana González i Àlvar Martínez, «el prestigi adquirit per la ciència l’ha convertit en un recurs per a promoure els productes més variats».
 
Sumari
 
Daniel Ramón, premi Hipócrates 2008
Què és l’alimentació funcional i per a què utilitzar-la és el que ens explica Daniel Ramón en aquest article. L’investigador del CSIC ha estat guardonat aquesta setmana amb el Premi Internacional Hipócrates d’Investigació Mèdica sobre Nutrició Humana pel seu treball amb aliments funcionals.
 
Què és la vida?
Avui dia assistim a una renaixença de la qüestió científica i filosòfica sobre la natura de la vida. Però mentre desenes de milers d’investigadors consagren la seua vida a la biologia, encara no tenim una definció satisfactòria de la vida.
 
Paisatges de l’horta
Les alqueries formen part del paisatge social i cultural de l’Horta de València, un vestigi senyorial que ha resistit el pas dels segles. Tot i l’existència de diverses figures de protecció, aquests edificis compten amb un futur incert que en molts casos passa per la ruïna o l’enderroc.
 
Les relacions entre ciència i publicitat a anàlisi en el nou número de Mètode Comprovat científicament és el nou número de tardor de Mètode
 
Consulta les novetats de Mètode, revista de difusió de la investigació a: http://www.metode.cat

Deixa un comentari